Ervaringen van cliënten

Na afronding van een zaak vragen wij cliënten vaak om een klanttevredenheidsonderzoek in te vullen. Wij willen op deze wijze graag onze dienstverlening waar mogelijk nog beter afstemmen op u als cliënt.

Uit de meest recente onderzoeken komen vooral de volgende punten naar voren:

Werkwijze: 

  • ‘Er heerst op het kantoor een correcte cultuur wat betreft de communicatie tussen cliënt en advocaat’.
  • ‘Er is sprake van een open en eerlijke communicatie en een verzoek tot contact wordt vlot beantwoord’.
  • ‘De medewerker was goed voorbereid’ en ‘er heerst een klantvriendelijke sfeer’.
  • ‘De houding van de medewerkers is professioneel’ en ‘We kregen goede uitleg over de aanpak’. 

Resultaat:

  • ‘Er is een maximaal resultaat behaald, door de ervaring en het inzicht, maar ook door het lef van de advocaat’
  • ‘De advocaat deed er alles aan om het proces te laten slagen, wij ervoeren een maximale inzet’, ‘geen moeite was teveel’.
  • ‘De aanleiding tot onze zaak was triest, maar wij kijken terug op een zeer aangename samenwerking en we zijn tevreden met het behaalde resultaat’.
  • ‘Wij hebben ons optimaal vertegenwoordigd gevoeld’. 
 Wilt u uw zaak in een eerste persoonlijk gesprek gratis voorleggen, om te ervaren of onze werkwijze bij u past, neemt u dan contact op met ons secretariaat op telefoon 040-2129245. Wij staan u graag te woord.